Balíčky odesíláme pravidelně, a to minimálně 3x týdně. | MÁME NOVOU PRODEJNU! Navštivte nás ve Fulneku na náměstí.

Headu | Montessori: Naše tělo (CS)

Kód: HECS53214
478 Kč 395 Kč bez DPH
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení

Sada seznamujte děti s částmi těla, pozicemi, činnostmi, smysly a fázemi růstu formou hry. || Od 3 let

Detailní informace

Detailní popis produktu

Sada seznamujte děti s částmi těla, pozicemi, činnostmi, smysly a fázemi růstu formou hry. Při prohlížení obrázků a hraní s dílky si děti také uvědomí vlastní tělo, které je od narození prostředkem pro poznávání sebe sama.

Pod vedením vychovatele/rodiče lze obsah krabice použít jak k výukovým aktivitám, tak k pohybovým a psychomotorickým hrám doma i venku, a tak rozvíjet jejich samostatnost a sebevědomí. Hra pomáhá dětem objevovat jejich fyzickou a emocionální identitu. Děti se mohou naučit něco nového o částech těla, pěti smyslech a výrazech obličeje za pomoci vytištěných výseků a vlastního kreslení.

Rozvoj dovedností: Rozpoznávání částí těla · Budování vědomí o vlastním těle · Kreslení lidského těla · Rozpoznávání výrazů obličeje a emocí · Rozvíjení pocitu sebe sama

Obsah balení: 7 tabulek „Objevujeme lidské tělo“ v českém jazyce, 42 tvarovaných výseků, 1 prázdná tabulka, 1 mazatelné pero

Doplňkové parametry

Kategorie: Modely a didaktické pomůcky
Hmotnost: 0.35 kg
Co rozvíjí: Znalost
Materiál: karton (papír)
Rozměry: 23 x 17 x 5 cm
Věk: 3, 4, 5

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Headu vytváří zábavné a vysoce kvalitní hry, hračky, knihy a aplikace pro rozvoj základních dovedností dětí pomocí inovativních výukových metod (např. Montessori). Hry a hračky Headu jsou zábavné, poutavé a vyrobené z odolných a vysoce kvalitních materiálů (ze dřeva, z papíru, textilií a dalších).

Všechny produkty jsou vyráběné v Itálii za přispění pokrokově smýšlejících autorů, designérů a ilustrátorů z celého světa. Výzkumné centrum společnosti spolupracuje s prestižními pedagogy, učiteli a odborníky na rozvoji dětí.

Během procesu učení a při budování dovedností používají děti svůj mozek různými způsoby, jako by čerpaly z různých sad „intelektuálních zdrojů“. Ve společnosti Headu jsou si toho vědomi a rozvíjí různé oblasti inteligence dětí:

  • Osobnostní intrapersonální inteligence vidíme silně u osob vědomých si svých vlastních pocitů a emocí. Tyto děti jsou vnímavé i (sebe)kritické, jsou schopné se rozhodovat a dosahovat cílů.
  • Jazykově-verbální inteligence je typická pro osoby, které využívají bohatou slovní zásobu kreativním způsobem a vyjadřují se jasně a věcně, a to ústně i písemně. U některých dětí můžeme tyto tendence pozorovat již v raném věku.
  • Logicko-matematickou inteligenci můžeme vidět u dětí, které jsou velice dobré v počítání z hlavy, jsou schopné rozčlenit a správně zařadit jednotlivé objekty, rozumějí vztahům mezi věcmi a jsou schopné se úspěšně vyjádřit a pohybovat v umělém způsobu chování.
  • Přírodní inteligence se projevuje ve zvláštní vnímavosti k přírodě, životnímu prostředí a lidským bytostem. Tato vnímavost vede k podrobnému rozpoznávání a roztřídění rozmanitostí světa kolem nás.Touto inteligencí jsou obdařeni především vědci. Děti obdařené touto inteligencí projevují zvláštní zájem o přírodní jevy, zvířata a rostliny.
  • Tělesně-pohybovou inteligenci najdeme u každého, kdo je schopen kontrolovat a koordinovat své vlastní pohyby, kdo má vyvinutou mimiku a bohatou řeč těla, kdo obratně manipuluje s různými předměty. Obecně řečeno, je to inteligence u jedinců, kteří dokonale ovládají své tělo. Toto lze vypozorovat u dětí, které mají dobrý cit pro rovnováhu a tělesnou koordinaci a které projevují talent pro manuální činnosti, používají spíše non-verbální styl komunikace a rády se hýbou a sportují.
  • Vizuálně-prostorová inteligence je typická pro lidi, kteří vnímají a zapamatují si snadno jednoduché i složitější formy, pamatují si vnější vzhled jednotlivých předmětů a mají dobrý smysl pro orientaci. Tuto inteligenci lze pozorovat u dětí, které mají dobrou paměť na detaily, které vytvářejí grafické kompozice a které jsou schopné se rychle zorientovat v novém či cizím prostředí.