Vaše objednávky odesíláme pravidelně (po, st, čt) z vlastního skladu - a tedy s rychlým doručením do 1-2 dnů!

Reklamace a vrácení

Reklamace

Chybějící komponenty, vady v tisku, rozbité zboží – pokud máte důvod k reklamaci, napište nám, domluvíme se na způsobu vrácení - ne vždy je to potřeba, většinu nedostatků totiž řešíme bez nutnosti dodání zboží zpět k nám, proto preferujeme nejprve e-mailovou komunikaci ohledně vady. Nicméně můžete zboží i rovnou odeslat zpět na adresu: REKLAMACE Hračky vzdělávačky, Hologic s.r.o., Kostelec 20, 742 45 Fulnek s dokumentem reklamacni_list_HV. Po obdržení fotografie nebo přímo reklamovaného zboží vadu posoudíme a obratem vám zašleme nový produkt (či dílek) na naše náklady nebo vrátíme peníze. Ze zákona na to máme 30 dní, ale většinou jsme mnohem rychlejší. :)

Vrácení

Nepoškozené a kompletní zboží můžete vrátit bez udání důvodů ve 14 denní lhůtě, a to na naši adresu: VRATKA Hračky vzdělávačky, Hologic s.r.o., Kostelec 20, 742 45 Fulnek, nejlépe s přiloženým dokumentem navratovy_list_HV. Vrácení zboží je na vlastní náklady zákazníka libovolnou dopravní službou, která doručuje na adresu; pouze po domluvě lze vrátit zboží i na Zásilkovnu. Vrácení peněz proběhne po naší kontrole vráceného zboží nejpozději do 14 dní, a to převodem na číslo účtu nebo na platební kartu.