Balíčky odesíláme pravidelně, a to minimálně 3x týdně. | MÁME NOVOU PRODEJNU! Navštivte nás ve Fulneku na náměstí.

Reklamace a vrácení

Reklamace

Chybějící komponenty, vady v tisku, rozbité zboží – pokud máte důvod k reklamaci, napište nám, domluvíme se na způsobu vrácení - ne vždy je to potřeba, většinu nedostatků totiž řešíme bez nutnosti dodání zboží zpět k nám, proto preferujeme nejprve e-mailovou komunikaci ohledně vady. Nicméně můžete zboží i rovnou odeslat zpět na adresu: REKLAMACE Hračky vzdělávačky, Hologic s.r.o., nám. Komenského 74, 742 45 Fulnek s dokumentem reklamacni_list_HV či alespoň popisem problému a číslem objednávky. Po obdržení fotografie nebo přímo reklamovaného zboží vadu posoudíme a obratem vám zašleme nový produkt (či dílek) na naše náklady nebo vrátíme peníze. Ze zákona na to máme 30 dní, ale většinou jsme mnohem rychlejší. :)

Pozor: Pokud je balík již při převzetí od dopravce viditelně poškozený, nepřebírejte jej a sepište reklamační protokol přímo s dopravcem. V případě převzetí poškozeného balíku by dodatečná reklamace vad zboží či dokonce absence obsahu již nemusela být uznána.

Vrácení

Nepoškozené a kompletní zboží můžete vrátit bez udání důvodů ve 14 denní lhůtě, a to na naši adresu: VRATKA Hračky vzdělávačky, Hologic s.r.o., nám. Komenského 74, 742 45 Fulnek, nejlépe s přiloženým dokumentem navratovy_list_HV. Vrácení zboží je na vlastní náklady zákazníka libovolnou dopravní službou, která doručuje na adresu; pouze po domluvě lze vrátit zboží i na Zásilkovnu. Rádi také poskytneme na základě osobní domluvy (e-mailové nebo telefonické) v odůvodněných případech delší lhůtu pro odstoupení od smlouvy, a to až do výše 30 dnů. Vrácení peněz proběhne po naší kontrole vráceného zboží nejpozději do 14 dní, a to převodem na číslo účtu nebo na platební kartu.

TIP: V případě reklamace i vrácení si prosím vyfoťte obsah i zabalený balík. Kdyby u dopravce došlo k nějakým potížím, poškození či ztrátě, je takto možné vzhled balíku při podání doložit.