4 - 5 let
Nejprodávanější

Obrázkové hádanky na cesty od českých autorů rozvíjí znalosti dětí v různých oblastech. || Od 5 let

Dekorativní kufr z kartonu s prošitým povrchem, rukojetí a kovovým otevíráním. Ilustrovaný něžnými ilustracemi. || Od 3 let

KNIHA: Poznávání světa nikdy nebylo zábavnější! Nádherně ilustrovaná kniha protikladů. || Od 4 let

KNIHA: Představte si, že máte někoho rádi a chcete mu to říct. Jak to nejlíp udělat? Kultovní knížka pro děti. || Od 2 let

Kartami provádí myška Arty, na kartách dětí procvičí pohyby ruky i znalost. || Od 4 let

Kartami provádí myška Arty, na kartách dětí procvičí pohyby ruky i znalost. || Od 4 let

KNIHA: Neuvěřitelný příběh o dvou bratřích, kteří se nemohou vystát, spadnou do záchodu. a tak k najdou k sobě cestu. :) || Od 3 let

KNIHA: Přečti si fakta, prohlédni si obrázky a nauč se zvířecí řeč. || Od 4 let

Výukové karty ukáží dětem, jak se správně chovat k naší planetě, jak si jí vážit, jak změnit své návyky a recyklovat. V angličtině. || Od 5 let
Dítě již navlékne nit do jehly, stříhá nůžkami podle linie, učí se správnému úchopu tužky. Umí nakreslit čtverec, postavy kreslí jako tzv. hlavonožce. Řečový projev je již poměrně gramaticky správný a obsahuje všechny slovní druhy - dítě tvoří dlouhé věty a neustále klade otázky. Čtyřleté dítě poměrně přesně poznává barvy. Umí rozlišit základní tvary – kruh, čtverec a trojúhelník. Pozná rozdíly ve tvaru a velikosti předmětů (delší/kratší, větší/menší). Technika malby se stále zlepšuje. Pětileté dítě už umí nakreslit postavu i s jejími charakteristickými rysy (maminka má dlouhé vlasy a sukni, tatínek vousy). Lidská postava už má i trup a na obličeji přibude nos. Délka a tvar končetin zůstávají spíše nahodilé. Rozvíjí se poznávací procesy, tedy vnímání, představy, pozornost, obrazotvornost, myšlení a paměť. Rozvíjí se také jednoduché myšlenkové procesy jako porovnávání, třídění, určování vztahů mezi předměty. Děti chápou jednoduché matematické představy a zlepšuje se jejich orientace v prostoru. Pětileté dítě správně popíše děj na obrázku, dokáže samo vyprávět kratší příběh.
Vybíráme složitější mozaiky včetné zažehlovacích korálků, skládačky, výtvarné sady, stavebnice, začínáme s deskovými a karetními hrami, zvídavosti můžeme využít při hraní kvízových her, jelikož dítě rádo pomáhá, můžeme zkusit různé experimentální sady pro výrobu mýdel, čokolády či zmrzliny, stále zlepšující se motoriku a prostorové vnímání podpoříme vyběrem kuličkové dráhy nebo stavebnice s ozubenými koly.