SLAVÍME 10 let! | MÁME NOVOU PRODEJNU. Navštivte nás ve Fulneku na náměstí.

Headu | Montessori: Dětské kartičky (CS)

Kód: HECS53207
317 Kč 262 Kč bez DPH
Momentálně nedostupné
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

Hra rozvíjí jazykové schopnosti dětí a nabízí první zážitek ze hry s abstraktními myšlenkami. || Od 1 roku

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hra rozvíjí jazykové schopnosti dětí a nabízí první zážitek ze hry s abstraktními myšlenkami. Vychází z učení Marie Montessori a využívá různé smysly ke zvýšení kognitivního zážitku, přičemž používá metodu 3 fází učení k podpoře přirozeného, spontánního učení. Tato metoda je ideální pro mladší děti, jimž představuje nové pojmy (názvy, zvuky, tvary, barvy, …).

Proces učení má 3 fáze:
1. vychovatel/rodič vybírá předměty a materiály a předkládá je dítěti, aby se s nimi seznámilo
2. vychovatel/rodič vede dítě k plnému rozpoznání předmětů
3. vychovatel/rodič kontroluje a upevňuje učení.

Karty obsahují výsekové tvarované části, které stimulují hmat i zrakové vnímání. Metoda 3 fází učení poznávat obrázky, zapamatovat si a správně vyslovovat názvy vyobrazených předmětů a rozšířit slovní zásobu.
 
Obsah balení: 10 velkých karet, 10 barevných tvarů

Rozvoj dovedností: Poslech a porozumění · Zapamatování si a výslovnost prvních slov · Rozšíření slovní zásoby · Rozvoj jemné motoriky · Určení a rozpoznávání tvarů

Doplňkové parametry

Kategorie: Nasazování a provlékání
Hmotnost: 0.3 kg
Co rozvíjí: Znalost, Komunikace a řeč
Jazyk: čeština
Materiál: karton (papír)
Rozměry: 20 x 15 x 5 cm
Věk: 1, 2, 3
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Headu vytváří zábavné a vysoce kvalitní hry, hračky, knihy a aplikace pro rozvoj základních dovedností dětí pomocí inovativních výukových metod (např. Montessori). Hry a hračky Headu jsou zábavné, poutavé a vyrobené z odolných a vysoce kvalitních materiálů (ze dřeva, z papíru, textilií a dalších).

Všechny produkty jsou vyráběné v Itálii za přispění pokrokově smýšlejících autorů, designérů a ilustrátorů z celého světa. Výzkumné centrum společnosti spolupracuje s prestižními pedagogy, učiteli a odborníky na rozvoji dětí.

Během procesu učení a při budování dovedností používají děti svůj mozek různými způsoby, jako by čerpaly z různých sad „intelektuálních zdrojů“. Ve společnosti Headu jsou si toho vědomi a rozvíjí různé oblasti inteligence dětí:

  • Osobnostní intrapersonální inteligence vidíme silně u osob vědomých si svých vlastních pocitů a emocí. Tyto děti jsou vnímavé i (sebe)kritické, jsou schopné se rozhodovat a dosahovat cílů.
  • Jazykově-verbální inteligence je typická pro osoby, které využívají bohatou slovní zásobu kreativním způsobem a vyjadřují se jasně a věcně, a to ústně i písemně. U některých dětí můžeme tyto tendence pozorovat již v raném věku.
  • Logicko-matematickou inteligenci můžeme vidět u dětí, které jsou velice dobré v počítání z hlavy, jsou schopné rozčlenit a správně zařadit jednotlivé objekty, rozumějí vztahům mezi věcmi a jsou schopné se úspěšně vyjádřit a pohybovat v umělém způsobu chování.
  • Přírodní inteligence se projevuje ve zvláštní vnímavosti k přírodě, životnímu prostředí a lidským bytostem. Tato vnímavost vede k podrobnému rozpoznávání a roztřídění rozmanitostí světa kolem nás.Touto inteligencí jsou obdařeni především vědci. Děti obdařené touto inteligencí projevují zvláštní zájem o přírodní jevy, zvířata a rostliny.
  • Tělesně-pohybovou inteligenci najdeme u každého, kdo je schopen kontrolovat a koordinovat své vlastní pohyby, kdo má vyvinutou mimiku a bohatou řeč těla, kdo obratně manipuluje s různými předměty. Obecně řečeno, je to inteligence u jedinců, kteří dokonale ovládají své tělo. Toto lze vypozorovat u dětí, které mají dobrý cit pro rovnováhu a tělesnou koordinaci a které projevují talent pro manuální činnosti, používají spíše non-verbální styl komunikace a rády se hýbou a sportují.
  • Vizuálně-prostorová inteligence je typická pro lidi, kteří vnímají a zapamatují si snadno jednoduché i složitější formy, pamatují si vnější vzhled jednotlivých předmětů a mají dobrý smysl pro orientaci. Tuto inteligenci lze pozorovat u dětí, které mají dobrou paměť na detaily, které vytvářejí grafické kompozice a které jsou schopné se rychle zorientovat v novém či cizím prostředí.