Články

Na této stránce naleznete zajímavé články, které Vám mohou při výběru hraček pro Vaše děti pomoci. Zaměříme se na specifické vzdělávací potřeby a případné rozvíjející hračky, které kromě vzdělávací hodnoty zabaví a pobaví.

Učíme se hrou I – přirozené učení vs. škola

Základní druhy lidské činnost charakterizovali psychologové jako hru, učení a práci. Zjednodušeně by se dalo říci, že hraví se rodíme, k učení nás vede zvídavost a touha poznávat a k práci dospějeme v okamžiku, kdy se musíme postarat s...

Jak rozvíjet schopnosti a dovednosti jednotlivce již od dětství

Schopnosti se v psychologii obecně vymezují jako souhrn předpokladů jednotlivých duševních funkcí k určité činnosti (řešení problému, orientace v situaci apod.). Předpoklady pro úspěšné provádění konkrétních činností za běžných podmínek se ...

Výběr hraček dle věku dítěte

<<< NEJSNAZŠÍ CESTOU K NALEZENÍ HRAČKY PŘÍSLUŠÍCÍ POŽADOVANÉMU VĚKU DÍTĚTE, JE VYUŽÍTÍ KATEGORIÍ VLEVO. Aby hračka dítě opravdu bavila a navíc i rozvíjela a vzdělávala, musí být přiměřená jeho schopnostem a zájmům, které se vyvíjí a mění s ...

Hračky a hry pro hyperaktivní děti

Své dítě zná každý rodič nejlépe, a proto je i předurčen k tomu, aby pro něj vybral tu nejvhodnější hračku. Takovou, která ho bude bavit, rozvíjet a bude se k ní rádo vracet. U dětí s ADHD je výběr hračky obtížnější. Ač rodiče intuitivně vědí, co je ...