O SMUTNÝCH DOBÍRKÁCH aneb cesta tam a zase zpátky
Milí zákazníci,
dovolte mi povědět vám krátký příběh.
Kdysi dávno v našem malém skladu žily balíčky. Byly s láskou připravené, pečlivě zabalené a uvnitř schovávaly hračky a překvapení. Každý z nich měl své jméno – jméno zákazníka, kterého se nemohl dočkat. Balíčky se těšily, že vykouzlí úsměv, až dorazí do svého nového domova.
Jenže se mezi nimi objevily i smutné dobírky. Ty nejdříve také s nadšením vyrazily na cestu, projely půlku republiky, vezl je unavený kurýr… a pak je nikdo nečekal. Nikdo je nepřevzal. Tyto balíčky se tedy musely vrátit zpět, unavené, někdy polámané a zarmoucené, že nedoputovaly k dětským ručkám, které na ně toužebně čekaly.
A víte, co je na tom nejsmutnější?
Každý takový balíček za sebou nechá spoustu zbytečné práce a nákladů – někdo ho musel s láskou vyhledat ve skladu, pečlivě zabalit, využít obaly i lepicí pásky, kurýr ho vezl přes světa kraj, spotřeboval čas i palivo… A nakonec se radost nekonala.
Proto vás chceme moc poprosit:
👉 Pokud si objednáte balíček na dobírku (či s jinou platbou), vyzvedněte si ho, prosím. Je to fér a pomáhá nám i vám.
Rozumíme, že pro někoho je dobírka zvyk, jistota či pocit bezpečí. A my to respektujeme. Přesto vám nabízíme i jiné možnosti – platby předem (převodem, kartou, Google Pay, Apple Pay...). Platba předem je u nás nejen naprosto bezpečná (jsme zavedený obchod s dobrým hodnocením 💖), ale také výhodnější – ušetříte totiž poplatek za dobírku.
Nechceme nikomu brát jeho volbu. Každý si může zvolit cestu, která mu vyhovuje. Ale o jedno vás prosíme všichni – naše balíčky i naši kurýři:
✨ Pokud si objednáte, nenechávejte své dobírky smutně vracet zpět. Dejte jim šanci dorazit až k vám domů a rozdávat radost, pro kterou byly připraveny.
Děkujeme, že nám pomáháte tvořit příběhy se šťastným koncem!
Obrázek: vygenerován v chatgpt