🎄 Garantujeme doručení do Vánoc: nyní 1-2 dny (PPL, GLS, Balíkovna, Zásilkovna)

Jak ověřujeme recenze

U recenzí na našem e-shopu ověřujeme, že pochází od skutečných zákazníků. Výjimky a kompletní ověřovací proces jsou detailně popsány níže.

Vážíme si vašeho času a jsme velmi vděčni za každého zákazníka, který se rozhodne podělit o své zkušenosti a zhodnotit naše služby nebo zakoupené zboží. Vaše zpětná vazba nás posouvá vpřed.

Preferujeme hodnocení provedené pomocí odkazu v e-mailu, který zasíláme do doručení objednávky. Pokud se rozhodnete nás ohodnotit pomocí formuláře u Hodnocení obchodu nebo u produktu, nezapomeňte prosím uvést stejný e-mail, jaký jste použili při objednávce. Toto je nezbytné, abychom vaše hodnocení s nákupem mohli propojit a zveřejnit je jako ověřené.

Pro zajištění maximální transparentnosti a férového přístupu k hodnocení uvádíme, jakým způsobem na našem e-shopu ověřujeme pravost spotřebitelských recenzí v souladu se Zákonem o ochraně spotřebitele (ZOS, $§ 5a$ odst. 5).


1. Recenze obchodu a produktů (Standardní ověření)

Ověřené recenze obchodu a produktů (tj. recenze od 1. 7. 2022 bez speciálního označení) pochází od zákazníků, kteří u nás prokazatelně nakoupili.

a) Recenze sbíráme zasláním e-mailové výzvy s unikátním odkazem až po dokončení a doručení objednávky.

b) V případě, že je recenze vložena přímo pomocí formuláře na našem webu, ověřujeme do 48 hodin, zda ji lze spojit s objednávkou, a až poté ji zveřejňujeme. Pokud se propojení s objednávkou nepodaří ověřit, recenze se nezveřejní, nebo bude u produktu zveřejněna s označením [Osobní zkušenost – nepropojeno s objednávkou], pokud to relevantní obsah umožňuje (dle bodu 2 níže).

Pravost těchto recenzí jsme schopni doložit propojením s konkrétní objednávkou v našem interním systému.

V případě recenzí z externích platforem, jako je Heureka (Ověřeno zákazníky), se spoléháme na jejich vlastní metodiku ověřování pravosti. Jelikož jsme součástí jejich placeného programu, probíhá toto ověřování na základě propojení s objednávkou. Tyto recenze jsou pojmenovány jako Hodnocení z Heuréky (nebo starší textací jako Ověřený zákazník z Heuréky).


2. Recenze s manuálním označením (Neověřitelné / Osobní zkušenost)

Recenze, které a) jsou staršího data nebo b) nebyly získány přímo po nákupu (může se vyskytnout pouze u produktů) a již je nelze technicky propojit s objednávkou, jsou manuálně označeny, aby bylo zajištěno, že jsou odlišeny od recenzí plně ověřitelných nákupem:

[Historické hodnocení]: Tímto označením jsou opatřeny nejstarší recenze získané před 1. 7. 2022. Ačkoli i tyto recenze byly získány od zákazníků na základě dotazníku po nákupu, nejsme již schopni doložit propojení s objednávkou, neboť pocházejí z období před změnou vlastníka, proto je nejsme schopni technicky propojit s naší aktuální databází objednávek. Zveřejňujeme je pro zachování historické kontinuity hodnocení obchodu.

Hodnocení [Osobní zkušenost – nepropojeno s objednávkou]: Toto označení používáme pro recenze, které zveřejňujeme pouze u produktů, a pocházejí od osob s osobní zkušeností s daným produktem (např. testování, zapůjčení, půjčení z knihovny apod), a které nemusely být získány nákupem na našem e-shopu.

Všechny ostatní "neoznačené" recenze jsou ověřené a pocházejí z prokazatelných nákupů, viz bod 1.


3. Recenze na externích platformách (Google, Seznam)

Informace o těchto recenzích uvádíme nad rámec zákona. Google Recenze a Seznam Recenze (Zboží/Firmy/Mapy) se nezobrazují přímo na našem e-shopu, ale na platformách Google a Seznam, popř. dalších. Za způsob sběru a ověřování těchto recenzí odpovídají provozovatelé těchto platforem.

Tyto recenze mohou pocházet jak od našich zákazníků, tak od jiných uživatelů internetu, kteří mohou posoudit obchod na základě osobní zkušenosti, ale ne nutně na základě nákupu. Nemáme možnost zasahovat do pravidel sběru recenzí těchto platforem ani je ověřovat.