Nenechte si ujít VÝPRODEJ posledních kusů! | Vaše objednávky odesíláme 3x týdně z vlastního skladu - a tedy s rychlým doručením do 1-2 dnů.

Headu | Protiklady

Kód: HEIT20805
Novinka
Značka: Headu
217 Kč 179 Kč bez DPH
Skladem (3 ks)
Možnosti doručení

Sledujte, srovnávejte, pozorujte podobnosti a hledejte protiklady. || Od 3 let

Detailní informace

Detailní popis produktu

Logické puzzle pro děti
Děti sledují a srovnávají několik prvků a rozpoznávají jejich podobnost a rozdíly. Vlastně spojují každý subjekt s jeho vlastním protikladem, čímž se seznamují s představou, o čem vlastně protiklady jsou.

Pomocí této hry mohou děti pozorovat, porovnávat a spojovat každý předmět s jeho vlastním protikladem, a tak se seznámit s několika pojmy „protiklady“ a stimulovat rozvoj logického myšlení při srovnávání a schopnosti pozorování a asociace. Existují mnoho způsobů jak tuto hru hrát.

Co hra u dětí rozvíjí?

  • Logické srovnávání
  • Zraková paměť
  • První pojmy srovnávání: vysoký/nízký, dlouhý/krátký, den/noc, smutný/šťastný a mnoho dalších

Doplňkové parametry

Kategorie: Puzzle a motorické hračky
Hmotnost: 0.43 kg
Co rozvíjí: Paměť, Logika, Znalost
Materiál: karton (papír)
Rozměry balení: 26 x 20,5 x 19,9 cm
Rozměry dílků: 18,8 x 18,8 x 6,1 cm
Věk: 3, 4, 5, 6

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Headu vytváří zábavné a vysoce kvalitní hry, hračky, knihy a aplikace pro rozvoj základních dovedností dětí pomocí inovativních výukových metod (např. Montessori). Hry a hračky Headu jsou zábavné, poutavé a vyrobené z odolných a vysoce kvalitních materiálů (ze dřeva, z papíru, textilií a dalších).

Všechny produkty jsou vyráběné v Itálii za přispění pokrokově smýšlejících autorů, designérů a ilustrátorů z celého světa. Výzkumné centrum společnosti spolupracuje s prestižními pedagogy, učiteli a odborníky na rozvoji dětí.

Během procesu učení a při budování dovedností používají děti svůj mozek různými způsoby, jako by čerpaly z různých sad „intelektuálních zdrojů“. Ve společnosti Headu jsou si toho vědomi a rozvíjí různé oblasti inteligence dětí:

  • Osobnostní intrapersonální inteligence vidíme silně u osob vědomých si svých vlastních pocitů a emocí. Tyto děti jsou vnímavé i (sebe)kritické, jsou schopné se rozhodovat a dosahovat cílů.
  • Jazykově-verbální inteligence je typická pro osoby, které využívají bohatou slovní zásobu kreativním způsobem a vyjadřují se jasně a věcně, a to ústně i písemně. U některých dětí můžeme tyto tendence pozorovat již v raném věku.
  • Logicko-matematickou inteligenci můžeme vidět u dětí, které jsou velice dobré v počítání z hlavy, jsou schopné rozčlenit a správně zařadit jednotlivé objekty, rozumějí vztahům mezi věcmi a jsou schopné se úspěšně vyjádřit a pohybovat v umělém způsobu chování.
  • Přírodní inteligence se projevuje ve zvláštní vnímavosti k přírodě, životnímu prostředí a lidským bytostem. Tato vnímavost vede k podrobnému rozpoznávání a roztřídění rozmanitostí světa kolem nás.Touto inteligencí jsou obdařeni především vědci. Děti obdařené touto inteligencí projevují zvláštní zájem o přírodní jevy, zvířata a rostliny.
  • Tělesně-pohybovou inteligenci najdeme u každého, kdo je schopen kontrolovat a koordinovat své vlastní pohyby, kdo má vyvinutou mimiku a bohatou řeč těla, kdo obratně manipuluje s různými předměty. Obecně řečeno, je to inteligence u jedinců, kteří dokonale ovládají své tělo. Toto lze vypozorovat u dětí, které mají dobrý cit pro rovnováhu a tělesnou koordinaci a které projevují talent pro manuální činnosti, používají spíše non-verbální styl komunikace a rády se hýbou a sportují.
  • Vizuálně-prostorová inteligence je typická pro lidi, kteří vnímají a zapamatují si snadno jednoduché i složitější formy, pamatují si vnější vzhled jednotlivých předmětů a mají dobrý smysl pro orientaci. Tuto inteligenci lze pozorovat u dětí, které mají dobrou paměť na detaily, které vytvářejí grafické kompozice a které jsou schopné se rychle zorientovat v novém či cizím prostředí.