UPOZORNĚNÍ PRO NÁVŠTĚVNÍKY OBCHŮDKU: V domě probíhá rekonstrukce. Dvůr i chodba jsou již nyní zasaženy prachem a pohybují se po nich dělníci. Nedoporučujeme tedy návštěvu s kočárkem. Budou-li vstupní dveře otevřené, přijďte rovnou do prvního patra. V srpnu bude prodejna UZAVŘENA! Těšíme se na vás od 2. září.

FAQ

Jaké jsou možnosti dopravy vybraného zboží? 

Mrkněte na CENA DOPRAVY.

Do you speak English? Do you also send goods to foreign countries? How can I pay for my order?

Yes, we do. :) If you are interested in our toys, just contact us and we will inform you about prices and shipping conditions. For now we only support paymets through bank transfer in euros. E-mail us: info@hrackyvzdelavacky.cz. Call us: +420 731 445 486.
 
Kdy mohu zásilku očekávat?
 
Zboží zasíláme ve všední dny do 48 hodin od objednání/zaplacení (objednávky učiněné v pondělí a čtvrtek do 12. hodiny ještě týž den). Expedujeme po České republice a na Slovensko. O odeslání informujeme e-mailem.
  • Kurýr Geis doručuje balíček zpravidla následující den po podání, předem vám zavolá. V případě nezastižení adresáta se většinou pokouší o doručení následující den. Balíček je možné po obdržení SMS přesměrovat také na výdejní místo. Více informací a sledování zásilky.
  • Zásilkovna má zboží na výdejním místě obvykle do 2 dní po podání, informují vás e-mailem. Můžete si jej vyzvednout do 7 dní, nebo lhůtu prodloužit. VÝDEJNÍ MÍSTA.
  • Česká pošta doručuje balíček do 2 dní od podání. V případě nezastižení adresáta je balík uložen 7 dní na nejbližší pobočce. Sledování zásilky.
  • Slovensko: Zmluvný balík můžete očekávat do 3 dnů od podání. 
  • Další zahraničí: zasíláme již i do sousedních států (Německo, Rakousko, Polsko), cena a doba dodání na dotaz - napište nám; platba převodem z účtu v Kč nebo EUR.

TIP: Objednáváte dárek na poslední chvíli a bojíte se, že nedorazí včas? Dejte nám o tom vědět a vyřídíme jej přednostně.

Je k nákupu povinná registrace?

Ne, není. Jako registrovaný zákazník ale máte několik výhod: nemusíte stále vyplňovat kontaktní údaje, máte přehled o průběhu objednávky a vždy dohledáte veškeré doklady pro případ vrácení či reklamace. A nebojte, nebudeme Vás obtěžovat nabídkami. :)

Proč musím u osobního odběru zadávat telefonní číslo?

Vaše telefonní číslo slouží pro naši případnou operativní komunikaci s vámi. Nepředáváme jej, stejně jako ostatní důvěrné informace, žádné třetí straně.

Je možný osobní odběr?

Ano, a to v našem obchůdku v pražském Karlíně nebo na více než 2000 dalších výdejních místech Zásilkovny po celé ČR a SR.

Je nutné před návštěvou vašeho obchůdku provést objednávku?

Nikoli. Budeme rádi, když nás v našich otevíracích hodinách navštívíte, vybírat můžete přímo na místě.

Zboží není skladem – co mohu dělat?

Kontaktujte nás, rádi vás budeme informovat o naskladnění. Nebo nastavte Hlídacího psa.

Sháním hračku/hru jedné z vašich značek, kterou nemáte v nabídce, co mohu dělat?

Kontaktujte nás, pokud budeme moci, zboží vám objednáme.

Došlo mi vadné zboží, jak postupovat při reklamaci?

Kontaktujte nás a odešlete zboží spolu s vyplněným formulářem reklamacni_list_HV na adresu: REKLAMACE Hračky vzdělávačky, Pobřežní 34, 18600 Praha. Ihned po obdržení reklamovaného zboží vadu posoudíme a obratem vám zašleme nový produkt na naše náklady, příp. se domluvíme na jiném postupu.

Nakupuji na firmu – je pro mě něco jinak?

Pro vytvoření faktury platné pro vaše účetní oddělení potřebujeme veškeré informace, které formulář vyžaduje – hlavně IČO.

Chcete-li platit na fakturu zpětně až po obdržení zboží, je to možné. Jen nás o tom prosím zpravte v poznámce nebo zvlášť v e-mailu. Pokud tak neučiníte, budeme nejdříve očekávat převod prostředků na náš účet a zboží zašleme až po uhrazení.

Máte-li zájem o větší množství některého z nabízených produktů, kontaktujte nás. Zjistíme pro vás dostupnost požadovaného množství a domluvíme individuálně další záležitosti.