Odesíláme balíčky do všech koutů ČR i SR. Využijte dopravu kurýrem zdarma až domů nebo výhodnou cenu dopravy na pobočky Balíkovny a Zásilkovny. Více info níže "Doprava a platba".

FAQ

Jaké jsou možnosti dopravy vybraného zboží? 

Mrkněte na CENA DOPRAVY

Kdy mohu zásilku očekávat?
 
Zboží zasíláme ve všední dny, viz aktuální info k dopravě. Expedujeme po České republice a na Slovensko. O odeslání informujeme e-mailem.
  • Kurýr Geis, nově DPD doručuje balíček zpravidla následující den po podání, předem vám zavolá. V případě nezastižení adresáta se většinou pokouší o doručení následující den. Balíček je možné po obdržení SMS přesměrovat také na výdejní místo. Více informací a sledování zásilky.\
  • Zásilkovna má zboží na výdejním místě obvykle do 2 dní po podání, informují vás e-mailem. Můžete si jej vyzvednout do 5-7 dní, nebo lhůtu prodloužit. VÝDEJNÍ MÍSTA.
  • Česká pošta - momentálně nedostupná - doručuje balíček do 2 dní od podání. V případě nezastižení adresáta je balík uložen 7 dní na nejbližší pobočce. Sledování zásilky.
  • Slovensko: Zásilkovna na pobočku a na adresu - doručují/připravují balíček obvykle do 2 dní po podání, informují vás e-mailem.
  • Další zahraničí: zasíláme již i do sousedních států (Německo, Rakousko, Polsko), cena a doba dodání na dotaz - napište nám; platba převodem z účtu v Kč nebo EUR.

TIP: Objednáváte dárek na poslední chvíli a bojíte se, že nedorazí včas? Dejte nám o tom vědět a vyřídíme jej přednostně.

Je k nákupu povinná registrace?

Ne, není. Jako registrovaný zákazník ale máte několik výhod: nemusíte stále vyplňovat kontaktní údaje, máte přehled o průběhu objednávky a vždy dohledáte veškeré doklady pro případ vrácení či reklamace. Nezapomeňte se přihlásit také k našemu Občasníku - newsletteru se zajímavými informacemi, novinkami i speciálními akcemi. :)

 

 

Zboží není skladem – co mohu dělat?

Kontaktujte nás, rádi vás budeme informovat o naskladnění. Nebo nastavte Hlídacího psa.

Sháním hračku/hru jedné z vašich značek, kterou nemáte v nabídce, co mohu dělat?

Kontaktujte nás, pokud budeme moci, zboží vám objednáme.

Došlo mi vadné zboží, jak postupovat při reklamaci?

Kontaktujte nás s popisem problému a domluvíme se na dalším postupu a způsobu vrácení. Zboží odešlete nejlépe spolu s vyplněným formulářem reklamacni_list_HV podle domluvy námi vybraným přepravcem nebo dle vlastní volby na adresu: REKLAMACE www.scio.cz, s.r.o. Hračky vzdělávačky, Pobřežní 34, 18600 Praha. Ihned po obdržení reklamovaného zboží vadu posoudíme a obratem vám zašleme nový produkt na naše náklady nebo vrátíme peníze. Obdobně lze řešit také vrácení nevyhovujícího zboží ve 14 denní lhůtě s navratovy_list_HV. Reklamace i vrácení zboží se řídí našimi Obchodními podmínkami

Nakupuji na firmu (popř. školu, město,...) – je pro mě něco jinak?

Pro vytvoření faktury platné pro vaše účetní oddělení potřebujeme veškeré informace, které formulář vyžaduje – hlavně IČO.

V některých případech umožňujeme platit na fakturu se splatností až po obdržení zboží. Pokud máte o tento způsob platby vážný zájem, kontaktujte nás a domluvíme se. Pokud tak neučiníte, budeme nejdříve očekávat převod prostředků na náš účet a zboží zašleme až po uhrazení.

Máte-li zájem o větší množství některého z nabízených produktů, kontaktujte nás. Zjistíme pro vás dostupnost požadovaného množství a domluvíme individuálně další záležitosti.

Je možný osobní odběr?

Ano, a to v našem obchůdku v pražském Karlíně nebo na více než 3000 dalších výdejních místech Zásilkovny po celé ČR a SR.

Je nutné před návštěvou vašeho obchůdku provést objednávku?

Nikoli. Budeme rádi, když nás v našich otevíracích hodinách navštívíte, vybírat můžete přímo na místě.

Proč musím u osobního odběru zadávat telefonní číslo?

Vaše telefonní číslo slouží pro naši případnou operativní komunikaci s vámi. Nepředáváme jej, stejně jako ostatní důvěrné informace, žádné třetí straně, která by s ním dále manipulovala.

 

Do you speak English? Do you also send goods to foreign countries? How can I pay for my order?

Yes, we do. :) If you are interested in our toys, just contact us and we will inform you about prices and shipping conditions. For now we only support paymets through bank transfer in euros. E-mail us: info@hrackyvzdelavacky.cz. Call us: +420 731 445 486.