Často kladené otázky

Jaké jsou možnosti dopravy vybraného zboží?

Mrkněte na CENA DOPRAVY.

Kdy mohu zásilku očekávat?

Zboží zasíláme ve všední dny do 24 hodin od objednání/zaplacení,  do 12. hodiny ještě týž den. Expedujeme po České republice a na Slovensko. O odeslání informujeme e-mailem.

  • Kurýr Geis doručuje balíček zpravidla následující den po podání, předem vám zavolá. V případě nezastižení adresáta se většinou pokouší o doručení následující den.
  • Uloženka má zboží na výdejním místě obvykle již následující den po podání, informuje vás e-mailem. Můžete si jej vyzvednout do 7 dní, nebo lhůtu prodloužit.
  • Česká pošta doručuje balíček z 90 % do druhého dne po objednání, informuje SMS zprávou, ne vždy je na ni však se samotným doručováním spoleh. V případě nezastižení adresáta je balík uložen 7 dní na nejbližší pobočce.
  • Slovensko: Zmluvný balík můžete očekávat do 3 dnů od podání.

TIP: Objednáváte dárek na poslední chvíli a bojíte se, že nedorazí včas? Dejte nám o tom vědět a vyřídíme jej přednostně.

Je k nákupu povinná registrace?

Ne, není.

Proč musím u osobního odběru zadávat telefonní číslo?

Vaše telefonní číslo slouží pro naši případnou operativní komunikaci s vámi. Nepředáváme jej, stejně jako ostatní důvěrné informace, žádné třetí straně.

Je možný osobní odběr?

Ano, a to v našem obchůdku v pražském Karlíně nebo v 68 dalších výdejních místech Uloženka po celé ČR.

Je nutné před návštěvou vašeho obchůdku provést objednávku?

Nikoli. Budeme rádi, když nás v našich otevíracích hodinách navštívíte, vybírat můžete přímo na místě.

Zboží není skladem – co mohu dělat?

Kontaktujte nás, rádi vás budeme informovat o naskladnění.

Sháním hračku/hru jedné z vašich značek, kterou nemáte v nabídce, co mohu dělat?

Kontaktujte nás, pokud budeme moci, zboží vám objednáme.

Došlo mi vadné zboží, jak postupovat při reklamaci?

Kontaktujte nás a odešlete zboží spolu s vyplněným formulářem na adresu: REKLAMACE Hračky vzdělávačky, Pobřežní 34, 18600 Praha. Ihned po obdržení reklamovaného zboží vadu posoudíme a obratem vám zašleme nový produkt na naše náklady.

Nakupuji na firmu – je pro mě něco jinak?

Pro vytvoření faktury platné pro vaše účetní oddělení potřebujeme veškeré informace, které formulář vyžaduje – hlavně IČO, s kterým si můžete ve formuláři přes ARES rovnou vygenerovat veškeré informace o vaší instituci bez nutnosti vyplňování.

Chcete-li platit na fakturu zpětně až po obdržení zboží, je to možné. Jen nás o tom prosím spravte v poznámce nebo zvlášť v e-mailu. Pokud tak neučiníte, zašleme vám obratem e-mailem údaje pro převod prostředků na náš účet a zboží zašleme až po uhrazení.

Máte-li zájem o větší množství některého z nabízených produktů, kontaktujte nás. Zjistíme pro vás dostupnost požadovaného množství a domluvíme individuálně další záležitosti.

loading
x